پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226234
طرح بخشودگي جرائم کارفرمايان خوش حساب تا 27شهريور ماه تمديد شد
تاریخ انتشار : 1395/06/16 18:25:18
نمایش : 984
مدير کل تامين اجتماعي چهارمحال و بختياري گفت: سازمان تامين اجتماعي اقدام به بخشودگي جرائم حق بيمه کارفرمايان خوش حساب نموده که آخرين فرصت جهت استفاده از مزاياي اين طرح؛ 27 شهريور ماه سال جاري است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، غلامرضا محمدي مدير کل تامين اجتماعي چهارمحال و بختياري در گفت وگو با جهانبين نيوز با بيان اينکه در سال اقتصاد مقاومتي "اقدام و عمل" و در اجراي سياستهاي کلان اقصاد مقاومتي و بهبود فضاي کسب و کار و حمايت از توليد ملي و در جهت حمايت از واحدهاي فعال توليدي ،صنعتي و معدني، از کارفرمايان خوش حساب خواست حداکثرتا تاريخ مذکور نسبت به ارائه درخواست و تکميل فرم مربوطه و تحويل آن به واحدهاي اجرائي و شعب تابعه اقدام نمايند.

وي با اعلام اينکه تاکنون ۵۱۴ فرم درخواست بخشودگي جرائم تحويل شعب تابعه گرديده است گفت: از اين تعداد،پس از بررسي در کميته استاني و تاييد خوش حسابي کارفرما و دلايل مبني بر وقوع بحران ،تعداد ۱۹۶ پرونده مطالباتي کارگاه مشمول اين طرح گرديده اند و کارفرمايان اين کارگاهها از مزاياي آن بهره مند شده اند.


محمدي خاطر نشان کرد: کارفرمايان خوش حساب جهت استفاده از بخشودگي جرائم علاوه بر سوابق خوش حسابي (ظرف ۱۸ ماه قبل از وقوع بحران صورت مزد يا حقوق بيمه شدگان را براي حداقل ۱۶ ماه ارسال و پرداخت نموده باشد)بايد مستندات و مدارک ابرازي که از سوي مراجع ذي صلاح(مديريت بحران استان،نمايندگي بانک مرکزي يا بانک ملي در استان و سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان )به همراه فرم درخواست تکميل شده را تحويل شعب تابعه قرار دهند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html